LC Risso

LC Risso
Rissot ovat täällä taas!

perjantai 17. toukokuuta 2013

Osa 1: Uusi alku Monte Vistassa


            Eli nyt se on ilmestynyt, LC Risson ensimmäinen osa! Tämä on aika lyhyt ja tylsä osa, mutta kyllä tarina vielä paranee kunhan päästään eteenpäin. Kuten olenkin kertonut, entinen LC Joutsenlampi-blogi on päättymässä 16. osan jälkeen. Mutta sitä ennen, toivottakaa tervetulleeksi uusi tarina, uudet kujeet! :D
                                     
                     

                                 Hei! Minä olen Monica Risso, italialainen nainen. Olen juuri muuttanut Monte Vistaan (vaikka olin asunut jo muualla Italiassa, Toscanassa). Luonteepiirteeni ovat flirttaileva,
  perhekeskeinen, keräilijä, hevosten ystävä, ja ystävällinen.                        
                          
            

          Tämä on oma hevoseni, Alexander. Hevoset ovat minulle tärkeä osa elämää, ja rakastan niitä todella paljon.


                                      Muuttopäivänä nousin hevoseni selkään, sillä aioin kokeilla miltä ratsastaminen tuntuisi Monte Vistan kukkuloilla.


                      Aloimme ratsastamaan eteenpäin, ja samalla minua hieman jännitti. Jännitin tulevaa elämääni, kaikkia tulevia seikkailuja, ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan.


                             Samalla, kun olin lähdössä, näin yliopiston maskotin postilaatikon vieressä. 


                          Se oli tuonut ilmaisesineitä yliopistosta. Mutta nyt en aio lähteä yliopistoon, vaan keskityn uuteen alkuun Monte Vistassa.


                                  Tältä minun taloni näyttää ulkoapäin. Se ei ole vielä mikään kartano, mutta kyllä siitä tulee isompi kun saan rahaa enemmän.


                                               Ja tältä se näyttää sisältä. Olen ostanut jo sängyn, nojatuolin ja ruokapöydän ja -tuolit. 


                                                 Ai niin, olihan minulla jääkaappikin! xD


                                                         Ja vessa myös, tietenkin!


              Söin välipalaksi jogurttia sen jälkeen, kun olin ratsastanut vähän matkaa hevosellani.


                  Koska minulla ei ollut paljon rahaa, niin ihastelin sitä mitä minulla oli jo: lamppua.    :D


                            Vastapäätä tonttiani oli eräs patsaspuisto, joka näytti hieman karulta.


                                    Tältä näytti Monte Vistan yläpuolella. Komeat näkymät, eikö olekin?


                                         Ja tältä näytti Monte Vistan keskusta. 


                                          Lopulta aurinko alkoi laskea, ja alkoi hämärtää.


                                         Sitten tuli yö. Kaupunki näytti melko rauhalliselta öisin.


                                   Menin vielä yöllä käymään kaupungin keskustassa.


                Menin Simskatti-yhtiön liikerakennukseen, josta löysin töitä lehtinaisena. Se oli journalismi-uran ensimmäinen vaihe.


                                     Rakennuksella oli kupolinmuotoinen katto.


                                               Sitten lähdin taksilla kotiin päin.


                                             Kotona huomasin, että olin todella väsynyt.


                           Olin kyllä tyytyväinen, kun sain töitä, mutta nyt oli aika mennä nukkumaan.


                                 Nukuin sikeästi, vaikka minulla oli halvin mahdollinen sänky.


                    Samalla kun nukuin, satoi kaatamalla. Mitä uusi aamu mahtaa tuoda tullessaan?

3 kommenttia:

  1. Mielenkiintoiselta vaiukuttava alku. Harmi Joutsenlampien kannalta, mutta vaihdan linkin Rissoon.

    VastaaPoista
  2. Tykkäsin tästä todella paljon :) Tekstissä näkyy kehitys Joutsenlampien aikaisemmista osista (tai sitten tykkään enemmän vaan minä-kertojasta) :D Oli kiva nähdä Monte Vistan maisemia, sillä en ole itse yhtään pelannut sillä, vaikka minulla se onkin :) Ja kiva, kun otit LC:hen hevosenkin mukaan ekoista osista lähtien..LC:n aloittaja Monica on tosi nätti :) Mielenkiinnolla luen tarinaa taas eteenpäin ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia alkukommenteistanne! :D
    Sanoo Sims3Pelaaja puolen vuoden jälkeen. xD

    VastaaPoista